“All-llahu është Zoti ynë”!
27 nëntor 2015
Të gjitha
falënderimet e plota dhe madhështia
absolute i takojnë vetëm All-llahut,
Zotit të vetëm të gjithësisë, Krijuesit
të gjithçkaje, Atij, që nuk ka lindur
nga dikush, as ka lindur kush prej Tij
e, që të gjithë i jemi rob! Urdhëron në
Kur’anin Famëlartë: “… drejtonju Atij
dhe kërkoni falje”.[1]
Salavatet dhe selamet më të përzemërta
ia dërgojmë sot në këtë ditë e në çdo
ditë të jetës tonë, zotërisë së bijve të
Ademit, Hz. Muhammedit (a.s), që u
dërgua mëshirë për mbarë borat,
vërtetues i shpalljeve të mëparshme,
plotësues i tyre, thirrës drejt besimit
të pastër në Një Zot të vetëm të
gjithësisë!
Të dashur e të nderuar
besimtarë,
Transmeton Imam Muslimi, në librin e tij
të saktë, nga Sufjan Thekafiu, i cili
tregon se një ditë e kishte pyetur të
dërguarin e All-llahut: Ja
Resulall-llah, më thuaj një fjalë në
Islam, për të cilën të mos pyes dikë
tjetër pos teje! Ai tha: “Thuaj, i
besova All-llahut, pastaj bëhu i
qëndrueshëm!”[2]
Tema kryesore, për të cilën mendoj se
duhet të flasim në këto ditë, është
pikërisht ajo e besimit të pastër dhe
qëndrueshmërisë në fé. Është shumë e
rëndësishme që njeriu të mos bëjë dredha
në jetë, sidomos kur është fjala për
besimin dhe bindjen e brendshme.
Muslimani është musliman, nuk stepet, as
frikësohet, as tundohet, as lëkundet, as
kthehet, as dobësohet, as bie në dilema
rreth besimit dhe fesë së tij, sa herë
erërat e trazirave intelektuale,
besimore, sociale e propagandistike,
fryejnë në drejtim të tij, për ta thyer,
për ta lëkundur, për ta tjetërsuar!?
Në Kur’anin Famëlartë, është një bllok i
mrekullueshëm ajetesh, pikërisht në
suren Fussilet, që ju ftoj ta lexoni e
ta përvetësoni, për t’u bërë thirrës dhe
ftues i të tjerëve drejt këtij besimi
dhe kësaj feje të mrekullueshme, me të
cilët na ka begatuar Zoti i gjithësisë,
duke na udhëzuar zemrat drejt saj, drejt
tij!
Ky bllok udhëzimi, nis me ajetin numër
30 të kësaj sureje, ku shprehimisht
thotë: “E, s'ka dyshim se ata që thanë:
“All-llahu është Zoti ynë”, dhe ishin të
paluhatshëm, atyre u vijnë melekët (në
prag të vdekjes dhe u thonë): të mos
frikësoheni, të mos pikëlloheni, keni
myzhde xhennetin që u premtohej. - (u
thonë) Ne kujdesemi për ju, si në jetën
e kësaj bote, ashtu edhe në botën
tjetër, kudo të keni atë që dëshironi
dhe gjithçka kërkoni. - Pritje e nderuar
prej Atij që falë mëkatet dhe që është
mëshirues! - E kush është në rrugë më të
mirë se ai që thërret në rrugën e
All-llahut, që bën vepra të mira dhe që
thotë: “Unë jam prej muslimanëve?” - Nuk
është e barabartë e mira dhe e keqja.
Andaj, (të keqen) ktheje në mënyrën më
të mirë, se atëherë ai, me të cilin
kishit njëfarë armiqësie, do të bëhet
mik i afërt. - Mirëpo këtë nuk mund ta
arrijë kush, pos atyre që janë të
durueshëm, dhe nuk mund ta arrijë kush,
pos atyre që kanë virtyt të lartë.”[3]
Të dashurit e mi,
Në tefisirin e ajetit të parë të këtij
blloku udhëzimi, Shejkhul-Islami
Et-Tahir ibn Ashur, thotë si më poshtë:
[“ata që thanë: “All-llahu është Zoti
ynë”, ka për qëllim dëshmimin haptas dhe
mospasjen frikë nga askush, me dëshmimin
e teuhidit. Pra, thënia e tyre është
vërtetim i besimit dhe bindjes…][4]
Madje, duke shpjeguar rëndësinë e këtij
ajeti dhe vlerën e udhëzimit dhe
qëndrueshmërisë në Islam, ai na sjell
tefsirin që i kanë bërë këtij ajeti,
katër hulefai-rashidinët, shprehimisht:
[Transmetohet se Ebu Bekri (r.a) e ka
interpretuar kështu ajetin: “dhe ishin
të paluhatshëm”: “Nuk i bënë shirk
All-llahut”. Ndërsa Omeri (r.a) thoshte:
“U drejtuan në rrugën e bindjes dhe nuk
bënë dredha, siç bëjnë dhelprat”. Ndërsa
Hz. Osmani (r.a) thoshte: “Ishin të
sinqertë me All-llahun në veprat e
tyre”. Ndërsa Hz. Aliu (r.a) thoshte: “I
kryen obligimet e fesë”… Përkujdesja e
këtyre katër kollosëve të Islamit ndaj
qëndrueshmërisë dhe drejtimit në Islam,
tregon rëndësinë e tij në fé][5]
Pra, qëndrueshmëria në fé është e
barabartë me teuhid, paluhatshmëri,
sinqeritet dhe korrektësi në kryerjen e
obligimeve! Kjo do të thotë se nëse
ndonjëri prej nesh e sheh fëmijën e tij
duke bërë shirk a duke u përfshirë nga
prekjet e tij, (që ia mëkon jashtë
vëmendjes tonë ekrani, prej ku filmat
vizatimorë me zana, shkopinj magjikë,
farëra ringjallëse, frute jetëdhënëse e
përjetësuese etj., i mbushin trurin), të
ndërhyjmë me urtësi e t’i themi: Biri
im, ne jemi muslimanë, ne jemi më lart
se kaq! Nëse e dëgjon fëmijën që gënjen,
i ndikuar nga rrethi jofamiljar islam,
thuaji: Biri im, ne jemi muslimanë, ne
nuk gënjejmë! Po ashtu për pastërtinë,
thuaji fëmijës tënd: Biri im, ne jemi
muslimanë, ne jemi të pastër! E kështu,
pa fund për respektimin e tjetrit, për
vlerësimin e jetës, për vlerësimin e çdo
gjëje të gjallë, sikurse na mëson dhe na
edukon Islami ynë!
Vëllezër besimtarë,
“Njeriu, në marrëdhënien e tij me botën
e jashtme, sillet sipas një ligji. Cili
është ky ligj? Perceptimi, reagimi dhe
më pas sjellja”[6],
thotë dr. Ratib Nabulsi në shpjegimin e
ajetit të parë të bllokut të
lartpërmendur.
Pra, të gjithë ne jemi të ftuar
fillimisht ta studiojmë besimin dhe
bindjen se nuk ka Zot tjetër pos
All-llahut, që më pas ta dëshmojmë
haptas, duke ftuar edhe të tjerët drejt
këtij besimi dhe kësaj bindje. Por,
paralelisht me këtë, asnjëri prej nesh
nuk ka të drejtë të bëhet gjykatës i
besimit dhe bindjes së tjetrit, sidomos
i vëllezërve dhe motrave të tij në
Islam! Besimi është personal, veprat e
jashtme janë objekt dialogu!
Nga ajetet e lartpërmendura mësojmë
shumë fakte që lidhen me dobitë dhe
vlerat që ka udhëzimi në Islam dhe
qëndrueshmëria në fé, si: “të mos
frikësoheni, të mos pikëlloheni, keni
myzhde xhennetin që u premtohej”.[7]
Lexoni me vëmendje: “Nëse ti o vëlla
(dhe ti o motër) je me të vërtetë
besimtar, mos të kesh frikë për atë që
do të vijë, as mos të pikëllohesh për
atë që shkoi. Përherë, koha është në
favorin tënd, rrugëtimi yt njeh vetëm
rritje vertikale të vazhdueshme,
asnjëherë nuk do të ketë luhatje në të,
ndryshe nga ç’ndodh me njerëzit e
zakonshëm e jobesimtar, materialistët,
që mund të kenë arritje të mëdha dhe të
papritura, por edhe rrëzime të
papritura, për të cilat Kur’ani thotë:
“Meqë lanë pas dore atë me çka u
këshilluan (t'i drejtohen Zotit), Ne ua
hapëm dyert e çdo gjëje (begatie) derisa
kur u gëzuan për atë që ju kishte dhënë,
i kapëm befas, e ata mbetën të
zhgënjyer.”[8]”[9]
Prandaj, të shohë secili brenda vetes së
tij për të gjetur gabimet dhe të metat
që e largojnë nga Zoti dhe udhëzimi i
drejtë, të kërkojë falje dhe të nisë një
marrëdhënie të re me besimin dhe fenë e
tij, i udhëzuar nga këto ajete të
mrekullueshme e sihariqdhënëse.
Të dashur të pranishëm,
Ndoshta, një prej kulmeve të këtij
blloku ajetesh, është pikërisht ai me
numër 33, ku All-llahu (xh.sh) thotë: [E
kush është në rrugë më të mirë se ai që
thërret në rrugën e All-llahut, që bën
vepra të mira dhe që thotë: “Unë jam
prej muslimanëve?”][10]
Kio është thirrja që pason udhëzimin dhe
qëndrueshmërinë në fé: Thirrja në Islam,
me dituri, urtësi, bindje e argumente të
qarta e ftuese drejt të vërtetës.
Prandaj, sot, teksa bota janë të
angazhuar me krijimin e prekjeve
frikësuese të islamofobisë dhe dhënies
së mendve falas, thirrjeve drejtuar ne
muslimanëve për të reaguar e për të
deklaruar etj, etj, pa fund, ne e kemi
për borxh moral e shpirtëror, karshi
njerëzimit, fillimisht, vetes dhe
shoqërive ku jetojmë, të deklarojmë me
të madhe, paqësisht e në harmoni me vetë
jetën: “All-llahu është Zoti ynë!” dhe
të qëndrojmë të paluhatshëm në këtë
besim dhe udhëzim të Zotit!
Imam
Muhamed B. Sytari
Myfti i Zonës Shkodër
(Hytbe e mbajtur në xhaminë e Parrucës)
Shkodër, më 27 nëntor 2015
[1] Kur’ani,
Fussilet: 6.
[2] Transmetohet
nga Muslimi, nga Sufjan Thekafiu (r.a).
[3] Kur’ani,
Fussilet: 30-35
[4] Imam
Et-Tahir ibn Ashur, “Et-Tahrir
vet-Tenvir”, botimi i parë, Bejrut,
1990, vëll. i 25-të, f. 49.
[5] Po aty,
vëll. i 25-të, f. 50.
[6]
www.nabulsi.com/blue/ar/art.php?art=5905&
[7] Kur’ani,
Fussilet: 30.
[8] Kur’ani,
En’am: 44.
[9] Nga tefsiri
i Dr. Ratib Nabulsit, në referencën e
lartpërmendur.
[10] Kur’ani,
Fussilet: 33.