“Ne të mjaftojmë ty kundër atyre që tallen…”
16 janar 2015
Të gjitha
falënderimet e plota dhe madhështia
absolute i takojnë vetëm All-llahut,
Zotit të vetëm të gjithësisë. Atij, që i
nënshtrohet secila krijesë, me a pa
vullnetin e saj. Edhe ateistët dhe
femohuesit, shohin me sytë, që Zoti ua
krijoi, dëgjojnë me veshët, me të cilët,
Ai i kompletoi, nuhasin me hundën, që Ai
vendosi në qeniet e Tij, për të dalluar
erërat nga njëra-tjetra, shqiptojnë me
gjuhët e tyre, me të cilat Zoti i bëri
të thonë atë që duan, kur dhe si të
duan, sipas një logjike, që buron nga
mendja, me të cilën Zoti përsosi qenien
njerëzore.
Salavatet dhe përshëndetjet më të
përzemërta, ia dërgojmë zotërisë tonë
dhe të mbarë njerëzimit, Hz. Muhammedit
(a.s), të dërguarit mëshirë dhe udhëzim
për tanësinë, i cili thoshte për veten e
tij: “Jam lënduar sa nuk është lënduar
njeri…”.[1]
Të nderuar vëllezër dhe
motra,
Ne vazhdojmë të përjetojmë momente të
mrekullueshme shpirtërore, në këtë muaj
të përkujtimit të Lindjes së Begatë të
Hz. Muhammedit (a.s), muaj në të cilin,
më shumë se herët e tjera, ftohemi të
rifreskojmë bisedat tona fetare,
ligjëratat, vaset dhe hytbet tona, rreth
personalitetit dhe traditave të Hz.
Muhammedit (a.s).
Ndoshta, trysnia e ditëve të fundit ndaj
Islamit dhe muslimanëve, e dëshmuar pas
ngjarjes së Parisit, po bëhet përherë e
më shumë një nxitës i mirë, për t’u
thelluar secili prej nesh, përherë e më
shumë, në vërtetësitë e fesë islame, për
të parë e për të kuptuar, për të ndjerë
e për të shijuar madhështinë e këtij
Islam, me të cilin, All-llahu na
udhëzoi, duke na nxjerrë nga errësira e
padijes dhe afetarizmit, drejt dritës së
dijes, frikës dhe dashnisë ndaj
All-llahut, pasimit të traditave të Hz.
Muhammedit (a.s) dhe dëshmimit të paqes
së brendshme, në raport me Zotin, me
veten dhe me tjetrin.
Gjatë këtyre ditëve, të gjithë jemi
lënduar nga etiketimet e pavërteta në
hak të fesë tonë dhe personalitetit të
muslimanit. Terma të tillë si:
“terrorizmi islamik”, “Islami opium për
popujt”, “o muslimanë: shkoni andej nga
keni ardhur”, “nuk ju duam në Evropë”
etj, shoqëruar me djegien e disa xhamive
dhe lëndimin fizik të disa muslimanëve
të pafajshëm në Evropë (pa përmendur
vrasjen, torturimin, vjedhjen dhe
grabitjen e tyre në vende të Afrikës, në
Lindje të Mesme a në Azinë e largët), na
kanë befasuar dhe tronditur jashtë mase.
Të gjithë jemi lënduar, kur qarqe të
ndryshme afetare dhe islamofobe,
rinxorën në dritë të ashtuquajturat
“karikatura”, karikaturat perverse, disa
vite pas botimit të tyre në një gazete
xhahile, që nuk mund të kishte as të
ketë asnjë lidhje, as me fenë, as me
qytetërimin, as me lirinë e fjalës e të
shtypit!
Fillimisht, kjo që ka ndodhur në
perëndim me fenë dhe simbolikat fetare
(pikërisht fenë dhe simbolikat e tyre),
të ngjall neveri dhe keqardhje.
Njëkohësisht, histeria e padijes, mllefi
historik dhe dekadenca morale e
shpirtërore e disa perëndimorëve ka
arritur deri aty sa të tallë e të
satirizojë vetë shenjtëritë e tyre!
Këta, në fakt, nuk kanë fé, sepse feja
prodhon moral! Një popull që nuk ka
shenjtëri, sado të pretendojë liri dhe
demokraci, në vetvete është një popull
meskin, i sëmurë, që meriton mëshirën
tonë dhe lutjet më të mira për udhëzimin
e tyre! Kjo është më e pakta e obligimit
që kemi si njerëz, për njëri-tjetrin!
Po lexoja dje në faqen zyrtare të
gazetës italiane: “Corriere della sera”,
ku ndodhet një video e Papës aktual, i
cili po mban një bisedë në aeroplan,
gjatë fluturimit të djeshëm. Thotë:
“Është e vërtetë se nuk mund të ketë
reagime të dhunshme, por nëse dr.
Gaspari, një mik i madh, më thotë ndonjë
fjalë fyese kundër nënës time, e pret
një grusht dhe kjo është normale. Është
normale. Nuk mund të provokohet, nuk
mund të fyhet feja e tjetrit! Nuk mund
të tallet feja!”[2]
Befasimi i madh ishte, kur lexova (edhe
ju mund ta verifikoni këtë fare lehtë),
reagimet e disa katolikëve italianë, të
cilët nuk lanë fyrje e sharje, ofendim e
shfaqje zhgënjimi kundër Papës së tyre,
se tha këto fjalë të vërteta e krejt
normale?! (Do të dëshiroja që edhe
drejtuesit e Kishës Katolike në Shkodër,
ta kishin përvetësuar këtë udhëzim
papnor dhe këtë thirrje logjike, sidomos
para provokimit të 26 dhjetorit 2014,
provokim që meritonte “grushtin e
Papës”, sepse simbolet fetare janë nanë
e babë!)
E përmenda faktin e mësipërm, atë të
fjalës së Atit të Shenjtë të botës
katolike, (si një pikë e fortë referimi
e një pjese të Evropës) dhe komentet
ofenduese që e pasuan, sepse feja, në
perceptimin dhe këndvështrimin tonë
islam, është rregullator i jetës,
ekuilibrues i mendimit, mbrojtës i
dinjitetit njerëzor, respektues i
simboleve fetare të tjetrit!
Tek ne muslimanët, feja nuk është objekt
tallje, as nishan qitjeje për ata që
shenjestrojnë me padijen e tyre, a
mendësitë e tyre (për ne , të sëmura),
Zotin, profetët, kultet, Librat e
shenjtë!? Në Kur’anin Famëlartë, Zoti
urdhëron: “Ju mos ua shani ata (zota) që
u luten (idhujtarët), pos All-llahut, e
(si hakmarrje) të fyejnë All-llahun nga
armiqësia, duke mos ditur (për madhërinë
e Tij).”[3]
Të nderuar vëllezër dhe
motra,
Historia e Thirrjes së Shenjtë Islame,
është e mbushur me momente lëndimi,
sharje dhe fyrje, me të cilat është
përballur vetë i Dërguari i All-llahut
(a.s), sahabët e tij, familja e tij,
besimtarët. Por, ajo që duhet të kuptojë
secili prej nesh gjatë leximit të këtyre
momenteve të dhimbshme, është qëndresa
dhe mospërkulja përpara presioneve të
kohës. Dhe modeli më i mirë në këtë
pikëpamje, është vetë Resulull-llahu
(a.s). Ngjarja e mëposhtme, është vulë
në këtë pikë.
Tranmseton Imam Tabaraniu etj, nga Akil
ibn Ebi Talib (r.a), që thotë:
“Kurejshët erdhën tek Ebu Talibi dhe i
thanë: “O Ebu Talib, djali i vëllaut
tënd, ka nisur të vijë në oborret dhe
lagjet tona, duke folur për gjëra që na
dëmtojnë. Po munde ta largosh prej nesh,
bëje!”
(Ibn Akili thotë:) Më tha (Ebu Talibi):
“Shko e ma kërko djalin e axhës tënd
(pra, të Dërguarin e All-llahut)!”
Shkova dhe e gjeta në një kasolle tonën.
Teksa ecnim, ai synonte hijet, mezi
ecte, derisa mbërritëm tek Ebu Talibi, i
cili iu drejtua Resulull-llahut (a.s):
“O djali i vëllaut tim, pasha
All-llahun, unë e di se ti je njeri që
më bindesh. Populli yt kanë ardhur dhe
më janë ankuar se ti shkon para Qabes
dhe në lagjet e tyre dhe u flet për
gjëra, prej të cilave ata lëndohen. Po
munde, hiq dorë prej kësaj punë!”
(I Dërguari i All-llahut), ngriti sytë
nga qielli, pastaj tha: “Pasha
All-llahun, unë nuk mund të largohem nga
kjo thirrje për të cilën jam dërguar, po
aq sa mund të ndezë ndonjëri prej jush
një pishtar nga ky diell. O axhë, nëse
do më vinin diellin në të djathtën time
dhe hënën në të majtën time, nuk do ta
braktisja këtë thirrje, derisa të
triumfojë, ose të vdes në rrugën e
realizimit të këtij qëllimi!”, pastaj,
iu drodh zëri dhe nisi të qante (a.s).
Ebu Talibi tha: “Pasha All-llahun, nipi
im nuk ka gënjyer kurrë! Kthehuni
mbrapsht!” Dhe iu drejtua të Dërguarit
të All-llahut: “O djali i vëllaut tim,
vazhdo punën tënde dhe vepro ç’të duash,
se pasha All-llahun nuk të dorëzoj
kurrë!”[4]
Por, përtej këtij fakti, lëndimet,
sharjet dhe ofendimet e mushrikëve
mekas, hebrenjve të Medines etj, ishin
të shumta në hak të Pejgamberit (a.s)
dhe Thirrjes së tij. Ato, akoma
vazhdojnë dhe sërish do të nxjerrin
kokë. E, karshi këtij fakti, ne si
muslimanë duhet të dijmë se Zoti i
gjithësisë e ka mbrojtur dhe do ta
mbrojë Vulën e të Dërguarve të Tij,
gjatë jetës dhe pas largimit të tij
fizik nga kjo botë. Ai do të vazhdojë ta
bëjë këtë dhe ne lutemi të jemi prej
atyre, që me urtësinë e traditave
profetike, ta mbrojnë dhe ta prezantojnë
si duhet presonalitetin e hz. Muhammedit
(a.s) në jetën e përditshme.
Në Kur’anin Famëlartë, All-llahu i
Madhëruar, urdhëron dhe thotë: “Edhe me
të dërguarit para teje kanë bërë tallje.
Porse Unë atyre që nuk besuan u pata
dhënë afat, pastaj i ndëshkova (me
dënim), e çfarë dënimi që ishte!”[5]
Në lidhje me kuptimin e këtij ajeti, në
tefsirin e tij, Imam Ibni Kethiri,
thotë: “I Madhëruari i drejtohet në këtë
mënyrë të Dërguarit të Tij, duke ia
marrë me të mirë hatrin, ndaj atyre që e
përgënjeshtruan nga populli i tij: “Edhe
me të dërguarit para teje kanë bërë
tallje”, pra, ti ke një shembull të mirë
në të dërguarit para teje”.[6]
Ndërsa Imam Fehrudin Razi, sqaron se:
“Resulull-llahu (a.s) lëndohej nga
fjalët e tyre fyese, kështu që All-llahu
ia zbriti këtë ajet si qetësim dhe
nxitje për të duruar para fodullëkut të
popullit të tij… Dhe dije se Unë do të
hakmerrem ndaj atyre femohues, sikurse
jam hakmarrë edhe nga ata që ishin para
tyre”.[7]
Në shpjegimin e pjesës së fundit të
këtij ajeti: “e çfarë dënimi që ishte”,
Imam Kurtubiu, thekson: “E pe sesi
veprova me tallësit e profetëve para
teje, ashtu do të veproj edhe me
mushrikët e popullit tënd”.[8]
E gjithë kjo, sepse Resulull-llahu
(a.s), sikurse transmetohet nga sahabiu
i nderuar Mikdad ibnul-Esved (r.a): “u
dërgua në më të vështirin realitet, në
krahasim me profetët e tjerë, në
periudhën e injorancës… ”.[9]
Në realitetet që jetojmë, kur dikush
mundohet të fajësojë Islamin dhe
muslimanët për atë, që nuk ka lidhje as
me Islamin, as me muslimanët, duhet të
na kumbojë i fortë premtimi hyjnor:
“S'ka dyshim se Ne të mjaftojmë ty
kundër atyre që tallen”.[10]
Ndërsa ne, si muslimanë, e kemi për
detyrë të kthehemi përherë e më shumë
nga feja e jonë, duke kuptuar se nuk
mund të kemi të sotme, as të ardhme, as
ne dhe as fëmijët tanë, vetëm se me
Islamin tonë, me të cilin na ka nderuar
All-llahu dhe na ka lartësuar në këtë
botë.
Ne duhet të punojmë e të dëshmohemi të
gatshëm për të bartur amanetin e
Thirrjes Islame, këtu ku jemi dhe nesër
në Evropë, sepse sipas dëshmive të
dijetarëve të shquar të kohës dhe
përllogaritjes së ngjarjeve dhe ndodhive
të ndryshme, me të cilat jemi rrethuar,
ky shekull është shekulli i Islamit!
Imam
Muhamed B. Sytari
Myfti i Zonës Shkodër
(Hytbe e mbajtur në xhaminë e Parrucës)
Shkodër, më 16 janar 2015
[1]
Transmetuar nga Imam Ahmedi, nga Enesi
(r.a).
[2]
http://video.corriere.it/papa-non-si-puo-prendere-giro-fede-altri/aec4c568-9cc7-11e4-8bf6-694fc7ea2d25
[3] Kur’ani,
El-En’am, 108.
[4] Shejkh
Muhammed Jusuf El-Kandehlevi,
“Hajatus-sahabe”, botimi i VI-të,
Damask, 1993, vëll. I- rë, fq. 264-265.
[5] Kur’ani:
Er-Ra’d, 32.
[6] Një grup
dijetarësh nën kujdesin e Shejkh
Safijurrahman El-Mubarekfuri,
“El-Misbahul-munir fi tehdhibi tefsir
Ibni Kethir”, Kuvajt, pa vit botimi, fq.
690.
[7] Imam
Fehrudin Razi, “Et-Tefsirul-Kebir”,
botimi i parë, Bejrut, 1990, vëll. XIX-
të, fq. 44.
[8] Muhammed ibn
Ahmed El-Ensari El-Kurtubi, “El-Xhamiu
li ahkamil-Kur’an”, botimi i dytë,
Kajro, 1996, vëll. IX- të, fq. 331.
[9] Transmetuar
nga Ebu Nuajmi në “El-Hilje” (1/175), si
në veprën e Shejkh Muhammed Jusuf
El-Kandehlevi, “Hajatus-sahabe”, botimi
i VI-të, Damask, 1993, vëll. I- rë, fq.
263.
[10] Kur’ani,
El-Hixhr, 95.